Uudised

30.09.2016

Uued treeningud Tartu Arcticu tunniplaanis

Sügishooaeg on oma tõelise hoo sisse saanud ning uuel hooajal võib tunniplaanist leida suure hulga uusi ja huvitavaid rühmatreeninguid.

AquaZumba- tegu on tantsulise ja särtsaka treeninguga basseinis mis paneb tööle kõik lihased ja suu naerule. Juhendab Elina Saidane.
ButButt- tõhus treening intensiivse lihastreeninguga. Keskendume tuharalihaste treenimisele, kaasates ka kogu alakeha ning osaliselt ka kõhulihaseid. Juhendab Krista Majak.
BeachBody- me teeme nende 50 minuti jooksul kõik, mis võimalik, et saavutada ideaalne rannavorm. Tegu on klassikalise ülesehitusega tunniga, mis ei sisalda koreograafiat. Tunnis treenime kõiki suuremaid ja tähtsamaid lihaseid, mis rannariiete alt välja piiluvad. Juhendab Kaiu Guk.
Selja ERI pilates+jooga- uudne tund, mis kombineerib pilatese ja jooga ning seda kõike lähtudes seljatreeningu alustaladest. Tegu on terapeutilise tunniga, kus vaim saab puhata samas kui treenime keha ja korsetti. Juhendab Kaiu Guk.
Embodied Yin Jooga- Yin jooga mõjutab sidekudet ja meie keha katvat fastsiat. Asendeid hoitakse 2-20 min. Treening lõõgastab ka sügavaimad kehas asetsevad pinged läbi füüsilise, emotsionaalse ja füsioloogilise lõdvestumise. Yin joogas on umbes 20-30 asendit. Yin asendid on passiivsed, lihaste aktiivsus on minimaalne ja seotud pigem skeletiga (luud). Yin joogat eristab yang joogast füüsiline kehatunnetus ja füsioloogiline fookus. Yin asendite hoidmise ajaline kestvus võimaldab pikemat aega enesevaatluseks ja muudab treeningu meeldivaks nii kogenud kui ka alustavale mediteerijale. Yin Jooga kasutab akupuntuuri, mis on nn. "teerada" ümber keha sidekoe, mis öeldakse olevat vastavuses akupunktuuri meridiaanidega. See tähendab, et Yin jooga treeningus kasutatav erinevate harjutuste jada võib olla väga efektiivne parandamaks kehas olevat energia tasakaalustamatust, mõjutades nii teatud organeid ja meridiaane. Juhendab Kaiu Guk.
Pump and Core- Intensiivne kogu keha treening kangi ja hantlitega, kus lisatähelepanu on kehatüvel, kõhu-, tuhara- ja alaselja lihastel. Juhendab Ants Varblane.

 

Lisaks on lapsepuhkuselt tagasi Herle Mangus ning tunniplaanis on taas bodyART.
 
Samuti jätkavad tõhusad ringtreeningud nii SYNRGY alas kui jõusaalis, mis on heaks värskenduseks tavapäraselt üksi jõusaalis treenivale inimesele kui ka rühmatreeningute harrastajale.
 
Tule ja avasta enda jaoks uusi ja põnevaid treeninguid!

Sulge

Tule proovima!

Kutsume Sind meie mõnusasse, hubasesse klubisse külla, et tutvustada klubi võimalusi.

Saada kontakt

   
Sulge