Personaaltreener soovitab

  • 19.12.17

    Leia trennist rõõm ja nauding

    Kas regulaarselt liikuda ja tervisesporti teha on kasulik? Küllap vastab enamik inimesi sellele küsimusele jaatavalt. Miks siis on nii paljudel raske füüsilisele aktiivsusele pühenduda? Kuidas leida üles just sulle sobiv motivatsioon?
  • 28.11.17

    Kui personaalsed on internetist tellitud treeningkavad?

    Paljud veebilehed, mis pakuvad treeningkavasid, jätavad ekslikult mulje, et tegemist on personaalsete treeningkavadega. Inimesed eelistavad selliseid kavasid ootuses, et need on neile individuaalselt mõeldud. Tegelikult ei ole see nii! Isegi kui kava tellida läbi interneti konkreetselt treenerilt, kes pakub müügiks personaalseid treen...
  • 13.11.17

    Vesi ja liikumine

    Mis on ühist maailma tipptasemel atleetidel nagu Muhammad Ali, Christano Ronaldo, Usain Bolt ja kõige lihtsamal vanaemal meie seast? Nad kõik teavad, miks veetreening on hea. Ühed neist korjavad tänu veetreeningule ja ka vesiaeroobikale tippvõistlustelt loorbereid juba kümnendeid ja teised on järjepidavalt end tänu vesiaeroobikale vormis hoidnud, sest vesiaeroobikas pole oluline kui vana sa oled, missugune on sinu treenituse tase ning oled sa mees või naine.   
  • 18.09.17

    Kuidas saada sportlikuks inimeseks?

    Enamik meist tahab olla terve ning on valmis selle nimel üht-teist tegema. Teisalt tunneb suur osa inimesi end mõnusalt rutiinis – muutused tooksid kaasa ebamugavusi. Kuidas siis leida endas jõudu astuda otsustav samm sportlikuma elustiili poole? 
  • 24.03.17

    Jomon-venitused: Shindo süsteemi kuuluvad kavalate keerdudega harjutused

    Jomon-venitused (loe: tšomon) ehk Shindo venitused on Tartu Arcticu tunniplaanis olev treening, mis sobib spordisaali, kontorisse ja loomulikult ka vabasse õhku. Jomon-venituste tehnika pärineb jaapanlanna Kazuko Kuratomi loodud Shindo® meetodist, mis kätkeb endas massaaži, venitus- ja lõõgastusharjutuste süsteemi. 
  • 16.01.17

    9 HEAD PÕHJUST SPINNINGUTREENINGUS OSALEMISEKS

  • 02.01.17

    Tean kõike ometi kaal ei lange

    Viib päris meeleheitele, kui oled toitumis- ja treeningualastest teadmistest pungil, ent ometi pole neist kaalulangetamisel abi. Personaaltreener Risto Uuk selgitab, millised on peamised komistuskivid. 
  • 02.11.16

    Tervis või ilu- mida sina tahad?

    Kas usud, et kui oleksid kõhn, kui saaksid lahti tüütutest lisakilodest, muutuks su elu kohe palju paremaks? Endale ajakirjade kaanestaare eeskujuks seades ja välist ilu taga ajades pole hea enesetunne aga üldsegi kindlustatud. 
  • 14.03.16

    Kui palju peaks alustaja trenni tegema?

    Terviseinfo.ee kajastab järgmist taustainfot füüsilise aktiivsuse mõjust ja Eesti elanike liikumisest: Tänapäeval peetakse füüsilist passiivsust neljandaks riskifaktoriks suremuse põhjuste seas maailmas. Paljudes riikides tõuseb füüsilise passiivsuse tase, mõjutades oluliselt südame-veresoonkonnahaiguste, rasvumise, teise tüübi diabeedi ning luu- ja liigesehaiguste levikut. See omakorda suurendab riigi kulutusi tervishoiule ja vähendab nii elanike keskmist eluiga kui tervena elatud aastate arvu. Kulusid majandusele on kahte liiki. Esiteks kulud, mis on seotud ravimite ostmise, arstikülastuse, raviprotseduuride jms. Teiseks kulud, mis tekivad seoses väiksema tööjõudluse, haiguse tõttu töölt puudumise või töövõimetuse ja varajase surmaga.
  • 21.12.15

    Kuidas põletada ROHKEM rasvu!

      Igal nädalal puutuvad treenerid kokku inimestega, kes on kuskilt kuulnud, et kehakaalu (rasvamassi) vähendamiseks tuleb treenida mingis spetsiifilises pulsivahemikus, mida nimetatakse rasvapõletustsooniks. Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on?   Fitnessimaailmas on eksisteerinud pikka aega müüt, et väiksema ...
1  2  3
Sulge

Tule proovima!

Kutsume Sind meie mõnusasse, hubasesse klubisse külla, et tutvustada klubi võimalusi.

Saada kontakt

NB! Klubi lahtiolekuajad 24.02 Loe lähemalt
   
Sulge