Uudised

13.09.2017

UUS HOOAEG Tallinna Arcticus

Sügis on käes ja õige aeg on uueks hooajaks sobivad trennid välja vaadata. Siin on hea ülevaade, mis on taas kavas ning mida uut toob eelolev trennihooaeg Tallinna Arcticus.

 

 

UUS ARCTICUS:

  • Alates 5.09 läks tunniplaani POUND

T kell 10:15 ja R kell 18:45 /treener Kristel Tammin/

Pound™ on maailma esimene rühmatreening, kus aktiivne kaloreid põletav liikumine ning lihaste ja vastupidavuse treenimine on ühendatud lõbusate ja energiast pakatavate trummimängu-liigutustega.

Pound™ sobib inimestele, kes armastavad käia rühmatreeningus, kuid otsivad midagi uut ja huvitavat. Rühmatreeningus toetame üksteist oma energiaga, mille tõttu tekib ühtse tiimi tunne ja anname endast palju rohkem välja, kui üksi treenides.

Mõnus  seltskond, muusika ja rütmikad löögid spetsiaalsete pulkadega viivad meie mõtted mujale kellaajalt ja sooritatud korduste arvult. Pound™ pakub suurepärast võimalust end välja elada ning pärast treeningut tunned end väsinult, kuid õnnelikuna.

Poundi on oodatud mõlemad - algajad ja edasijõudnud. Kõiki harjutusi saab endale jõukohaseks muuta - võid valida kui palju liigud kehast, kui kõrgele tõstad käed, kui sügavale laskud jalgadest. Keerulisi sammukombinatsioone ei ole. Regulaarsel käimisel paraneb füüsis  ja vastupidavus, arenevad rütmitaju ja koordinatsioon.

Tule ja rokime koos end paremasse vormi!

 

  • Alates 13.09 deepWORK 

K kell 10:00 /treener Kristel Tammin/

DeepWORK® on sportlik, lihtne, karm ja üsna erinev kõigist tuntud  treeningprogrammidest. DeepWORK® lähtub vastandite yin ja yang printsiibist ja viiest elemendist ning ühendab intervall -funktsionaalses treeningus füüsilise ja vaimse pingutuse.

DeepWORK® liikumine on konstrueeritud selliselt, et seal on alati seos pingutuse ja lõdvestuse vahel, mis omakorda on kombineeritud hingamisega. Olemuselt intensiivsele, aga liikumiselt lihtsale osale järgneb staatilisem, ehk rahulikum osa, kokku tekitavad need osad omapärase koosluse vaimsest ja füüsilisest pingutusest.

 

  • Alates 13.09 MorningRide (Spinning)

K kell 7:20 /Treener Maris Lillep/

Treening algab mugava sõiduasendi leidmisega. Tunni alguses reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Tunni soojendusosas harjutatakse sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi. Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena. Treeningus kasutatakse istudes ja seistes mäkketõuse ning jumpse. Treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha,  samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada.

 

  • Alates 14.09 Ema ja Lapse treening

N kell 8:45 /treener Evelin Talts/

Ema ja lapse võimlemine on eelkõige lapse ja vanema läheduse saavutamine puudutuste ja suhtlemise teel. Põhieesmärgiks on lapsega koos olemine arendamaks lapse ja vanema vahel seda erilist sidet, mida nimetatakse kiindumussuhteks.

Kehalised harjutused mõjuvad positiivselt nii lapse füüsilisele kui emotsionaalsele arengule - et lihased oleksid toonuses, areneksid motoorsed oskused vastavalt vanusele, lapsed ja vanemad saaksid omavahel suhelda.

Emadel tugevdab regulaarne lapsega treenimine lihaseid, arendab vastupidavust ja koordinatsiooni, suurendab lihasjõudu ja annab kindlust lapsega julgemalt mängida.

Tundi on oodatud beebid ja väikelapsed koos vanemaga. Sobib lastele vanuses 3kuud kuni 2 eluaastat.

Mitte klubiliikmed saavad registreerida läbi vastuvõtu telefoni 6512400

 

  • Alates 20.09 BodyToning

K kell 17:30 /treener Liina Randpere/

Treening algab 5 - 7 minutilise soojendusega kus kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Treeningu põhirõhk on lihasvastupidavus harjutustel. Kasutatakse erinevaid abivahendeid: stepipink, hantlid, bodybar, kummilint, pallid.  Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv ka meestele.

 

  • Alates 25.09 CoreFit’45

E kell 11:15 /treener Ethel Otsason/

Treening algab 5 - 7 minutilise soojendusega kus kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Treeningu põhirõhk on kerelihaste ( kõhu, selja, tuharate) lihasvastupidavus harjutustel. Kasutatakse erinevaid abivahendeid: stepipink, hantlid, bodybar, kummilint, pallid.  Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv ka meestele.

 

TAGASI TUNNIPLAANIS:

  • Alates 4.09 MomsAqua

E kell 12:15 ja N kell 12:45 /treener Nonna Sarana/

  • Alates 6.09  MomsYoga’90

K kell 12:30 /treener Terje Tähe/

  • Alates 12.09 Pilates L2

T kell 8:30 /treener Reet Martinson/

  • Alates 12.09 VORM’35

T kell 18:30  - VORM’35- Kerekeskosa /treener Jelena Valge/

N kell 18:30 – VORM’ 35- Alakeha /treener Jelena Valge/

  • Alates 13.09 Yoga

K kell 19:45 - 21:15 /treener Ivo Raenok/

P kell 10:00 – 11:30 /treener Ivo Raenok/

  • Alates 19:09 Tantsujooga

T kell 12:00 /treener Lenne Allandi-Väli/

  • Alates 24.09 Piloxing

P kell 11:00 /treener  Regina Evert-Tammistu/

  • Alates 24.09 Rütm

P kell 12:15 /treener Regina Evert-Tammistu/

 

Sulge

Tule proovima!

Kutsume Sind meie mõnusasse, hubasesse klubisse külla, et tutvustada klubi võimalusi.

Saada kontakt

   
Sulge